Четвер, 28.03.2024, 12:03
Хімед
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 18
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » 2016 » Лютий » 19 » Аналіз результатів ІІІ (обласного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії
14:18
Аналіз результатів ІІІ (обласного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії

У І етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії брали участь 8718 учнів 7-11 класів із 537 навчальних закладів області, із них 3135 учнів – із 121 міської загальноосвітньої школи, 4409 учнів - із 377 сільських загальноосвітніх шкіл, 1174 учня із 39 спеціалізованих шкіл області (гімназій, ліцеїв, колегіумів).

У II етапі олімпіади юних хіміків взяли участь 1469 школярів 7-11 класів, із них 559 учнів – міських навчальних закладів, 722 учня – сільських шкіл, 188 учнів ліцеїв, гімназій, колегіумів.

У III (обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії прийняли участь 84 учня 8-11 класів, із 24 районів та міст області. У тому числі брали участь 25 школярів із 15 міських шкіл, 24 – із 21 сільської школи, 35 – із 22 спеціалізованих шкіл.

Дві команди Жашківського і Христинівського районів не брали участь в олімпіаді з хімії. Керівництво Христинівського району вже другий рік ігнорує участь своїх вихованців у ІІІ (обласному) етапі олімпіаді з хімії.

Олімпіада проводилася у два тури – теоретичного (складається з пʼяти задач, виконується 4 години) та практичного (два завдання, 1 година на виконання).

Абсолютними переможцями олімпіади з хімії стали Біленький Павло, учень 10-го класу Черкаської спеціалізованої школи I-III ступенів № 17 Черкаської міської ради та Каштелянов Ігор, учень 10-го класу Черкаського фізико-математичного ліцею (ФІМЛІ) Черкаської міської ради, які набрали найбільшу кількість балів (99,5, 99 із 100).

Найкращі результати також показали учні:

11 клас -

Кушніренко Михайло, учень 11 класу Черкаської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 19 Черкаської міської ради

9 клас -

Аріткулова Юлія, учениця 9 класу Черкаського колегіуму «Берегиня» Черкаської міської ради

Призерами стали учні Черкаської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 17 (4 особи), Черкаського гуманітарно-правового ліцею (4 особи), Смілянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 11 (3 особи), Черкаського фізико-математичного ліцею (ФІМЛІ) (2 особи), Черкаської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 19 (2 особи), Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 32 (2 особи), Червонослобідської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 Черкаської районної ради (2 особи), Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 26, Черкаської гімназії № 9 імені О.М. Луценка, Черкаської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 33 ім. Василя Симоненка, Іваньківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Маньківської районної ради, Смілянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1, Смілянської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 12, Уманської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 12 з поглибленим вивченням англійської мови, Канівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4, Степанецької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів Канівської районної ради, Чапаєвської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім. Г.П. Берези Золотоніської районної ради, Лебедівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Кам’янської районної ради, Вишнопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Тальнівської районної ради, Корсунь-Шевченківської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 з поглибленим вивченням іноземних мов, Шендерівського навчально-виховного комплексу Корсунь-Шевченківської районної ради, Монастирищенського навчально-виховного комплексу «Ліцей – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «Ерудит», Цібульської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Монастирищенської районної ради, Балаклеївської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 1 імені Євгенії Гуглі Смілянської районної ради, Староковрайської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Чорнобаївської районної ради, Іркліївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Чорнобаївської районної ради, Лисянського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 – гімназія» Лисянської районної ради – по одній особі.

Журі відмітило, що учні 8, 10 класів справилися з олімпіадними завданнями посередньо. Серед учасників 8 класу максимальна кількість набраних балів становить 60 із 100, 10 учнів (50%) із 20 не подолали 33% бар’єр, 7 учнів (35%) – отримали менше 50% балів і лише 3 учня (15%) – виконали завдання більше чим 50%.

10 клас – при 2 абсолютних переможцях, які 100% справилися з олімпіадними завданнями, призерами стали лише 9 учнів (36%) із 25, 13 учнів (52%) набрали менше ніж третину від максимально можливої сумарної (за всіма обов’язковими турами) кількості балів, 2 учні (8%) не виконали жодного завдання теоретичного і практичного турів.

            Кращі результати продемонстрували учні 9 класу – 15 учнів (89%) із 17 подолали 33% бар’єр, 9 учнів, які стали переможцями, набрали більше 50% балів від загальної кількості.

            11 клас – максимальна кількість набраних балів становить 91 із 100, 16 учнів (73%) із 22 виконали більше третини олімпіадних завдань.

При підготовці до олімпіади вчителям потрібно більше уваги звернути на розвиток у учнів вмінь: оперувати формулами та одиницями вимірювання фізичних величин; аналізувати умову задачі та коротко її записувати; розв’язувати задачі на виведення формул сполук; класифікувати та називати речовини (особливо солі, органічні сполуки); встановлювати генетичні зв’язки між класами сполук; записувати рівняння реакцій, які ілюструють властивості основних класів неорганічних та органічних речовин; урівнювати рівняння реакцій. Учні повинні знати номенклатуру основних класів речовин та їх хімічні властивості (якісні реакції). Необхідно звертати увагу запису окисно-відновних реакцій, застосованню газових законів, розв’язуванню задач на суміші (що складаються з 3-х компонентів), молярну концентрацію розчину, якісне визначення речовин, з використанням термохімічних рівнянь, рівноважних концентрацій, констант рівноваги та законів Фарадея. Значна кількість помилок зумовлена слабким математичним апаратом учнів: вміння працювати з формулами, проводити математичні обчислення з 2-ма та 3-ма невідомими (розв’язок системи рівнянь).

Категорія: Документи | Переглядів: 1156 | Додав: milla | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Лютий 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29
Архів записів
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024